Autograf

Sabtu, 2 Ogos 2008

Pengisian Blog


Hari ini, Jumaat, embun menitik masih tercari-cari apakah bahan yang sesuai untuk dimuatkan di dalam blog ini. Kalau mengikut tajuk laman embun (CITARASA EMBUN MENITIK), pelbagai material boleh dimuatkan mengikut citarasa embun menitik. Embun rasa skop nya juga luas iaitu berkaitan apa sahaja yang menepati citarasa. Sebelum ini, embun ada muatkan 2 tajuk berbeda sebagai paparan awal embun mengisi kekosongan ruang.

Apapun embun bersyukur sangat kerana mampu mewujudkan blog ini sebagai salah satu daripada agenda hidup embun. Betapa sukar untuk memuaskan hati orang lain, apatah lagi untuk diri sendiri. Setiap pencapaian itu membawa maksud tertentu di dalam hidup kita, membawa 1001 macam pengertian yang sukar untuk ditafsirkan sekilas pandang.

Namun sebagai "insan biasa" kita tidak mampu untuk mengatakan puas dalam apa juga perkara yang sedang dan telah kita lakukan. Kalau boleh kita mahukan yang lebih baik daripada orang lain. Justeru, sesuaikan lah diri kita dengan persekitaran dan tidak perlu terlalu mencari kesempurnaan kerana hidup memerlukan perjuangan dan meminta pengorbanan daripada kita untuk menghadapi 1001 macam kepincangan dan kemelut hidup.

0 Comments:

Post a Comment